Wybór oprogramowania- dedykowane czy gotowe

Dodane: 06-09-2016 14:28
Wybór oprogramowania- dedykowane czy gotowe Napisać www. to nie łatwa praca- wymaga dużo pracy, całego zespołu programistów. Jednak jak na rozwiązania dedykowane przystało, warto poczekać i zainwestować trochę więcej, a z pewnością program przekroczy nasze oczekiwania. Czemu warto zainwestować w dedykowane programy?

Współpraca pracowników przedsiębiorstwa poprzez łącze internetowe

Kierownicy przedsiębiorstw dbają o to, żeby ich firmy funkcjonowały należycie pod każdym względem. W obecnych czasach trudno wyobrazić sobie funkcjonowanie przedsiębiorstwa bez dobrego oprogramowania i współpracy pracowników z wykorzystaniem firmowych laptopów oraz łącza internetowego. Dlatego kierownicy firm zatrudniają informatyków, którzy są odpowiedzialni za tworzenie firmowego oprogramowania.

Oprócz tego informatycy współpracują z grafikami i webmasterami w tworzeniu firmowej strony internetowej, z której będą mogli korzystać potencjalni klienci. Do zadań informatyków należy również stworzenie takiego firmowego systemu, który będzie umożliwiał i ułatwiał pracownikom nawiązywanie współpracy przy wykorzystaniu swoich laptopów.


Systemy CRM w firmach

Przykładem oprogramowania, które pomaga w dzianiu firmy jest oprogramowanie typu CRM. Jest to skrót od Zarządzania Relacji z Klientem. Nazwa może wyjaśnia o co tutaj chodzi, ale ilość funkcji jakie takie oprogramowanie posiada jest bardzo duża.

Wystawianie i wysyłanie faktur do klientów, newslettery, informowanie o nowych ofertach. Do tego kontakt przez panel klienta z pracownikiem firmy w formie czatu lub zgłoszeń problemów. To tylko niektóre z funkcji jakie może posiadać takie oprogramowanie. Wiele gotowych systemów CRM ma jeszcze moduły do statystyk z których można wyciągnąć ciekawe wnioski o działaniu pracowników i całe firmy.


O zaletach systemów CRM w Wiki

Koncepcja CRM istnieje w świecie biznesu przez długi czas, ale w ostatnich latach wykorzystanie CRM wzrosło ze względu na lepszy dostęp do technologii i integracji danych. Przedsiębiorstwa powinny przeanalizować rozwiązania CRM w celu utrzymania istniejących klientów i służyć ich unikalnym potrzebom. Jeśli przedsiębiorstwa koncentrują się na dostarczaniu wysokiej jakości usług, które są dostosowane dla tych klientów, a następnie będą budować lojalność, co z kolei będzie skutkować zwiększeniem przychodów.

CRM jest inwestycją dla przedsiębiorstwa i jego zarządu, które musi być akceptowane przez handlowców. To rozwiązanie musi mieścić się w celach przedsiębiorstwa, a personel musi być przeszkolony, inaczej starania pójdą na marne, jeśli prowadzenie sprzedaży nie jest odpowiednio monitorowane i prawidłowo przechwytywane lub jeśli dodatkowe dane klienta nie są dostępne dla odpowiednich ludzi w odpowiednim czasie.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Zarządzanie_relacjami_z_klientami